francisco
Envíos 371 |
Enviado - 22/08/2010 : 03:16:17
|
Hola a todos. el otro dia aprovechando que estaba de vacaciones en una poblacion cercana me acerque por segundo año al pps park. Bueno me volvio a gustar, decir que este parque no se parece al de montjuic pero no se como explicarlo, pero el ambiente del parque es de "fiesta" de pequeña feria con muchas luces, ambiente, bueno me gusto mucho, es el segundo año que lo visito y solo en este parque siento esa sensacion, como los parques de no hace muchos años. tambien señalar que estaba llenisimo de gente, y ciclon y el missisipi a rebosar. el caso esque aprovechando que habia un locutorio en la zona donde estaba de vacaciones pocos dias despues de la visita me entro el mono de internet y decidi pasar un rato, me acorde del parque y me puse a ver fotos y buscar informacion y me encontre con una noticia desagradable la verdad, noticia que ahora no doy con ella, del año pasado, pero he encontrado esta del 2006 que viene a explicar lo mismo.
"L'Ajuntament posa a la venda per 7,5 milions una finca cèntrica de Platja d'Aro" "Ara hi ha el parc d'atraccions PP's i el consistori pensa destinar els ingressos de la venda a inversions"
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=2129069
Bueno deciros quel a noticia que lei del año pasado ponia que el ayuntamiento ha decidido llevar al juzgado al parque para poder hecharlos de ahi y el propietario lo unico que pide es una nueva ubicacion. si esto sale asi, otra vez ciclon y el missisipi tendran que cambiar de casa. que lastima que aun los ayuntamientos se dediquen a especular con construir y construir y sacar el maximo beneficio. es una lastima...
|
malifeta
Catalunya
Envíos 812 |
Enviado - 20/12/2010 : 20:17:27
|
Dejo noticia del Diaridegirona.cat del mes de Octubre que aclara un poco mas la situacion y lo que aqui se comenta y me parece que "nuestras atracciones" van a tener otro traslado en breve.
Platja d´Aro busca un nou espai per al parc PPS amb la revisió del POUM L'Ajuntament insisteix que ha de marxar de l'actual ubicació i segueix el tràmit judicial
PLATJA D'ARO | CARLES TORRAMADÉ La sortida del PPS Park del seu actual emplaçament a Platja d'Aro ha viscut un nou capítol ja que el jutjat contenciós administratiu no ha admès el recurs del propietari contra l'acord de la junta de govern local que ordenava el desallotjament de la parcel·la que ocupa a l'avinguda s'Agaró. Segueix la seva tramitació el recurs presentant per l'Ajuntament per recuperar l'espai expulsant-ne el parc d'atraccions. Tot i això, l'Ajuntament és el primer interessat a retenir el PPS Park a la localitat com han expressat tant el regidor d'Urbanisme, Antoni Cano, com el portaveu del govern, Martí Duran, ja que entenen que és un servei més que s'ofereix als visitants i que no tenen els altres municipis de l'entorn. És per aquest motiu que a través de la revisió que s'està executant del Pla general d'urbanisme els tècnics busquen un nou emplaçament que satisfaci les empreses propietàries del parc d'atraccions. Antoni Cano ha explicat que ha parlat diverses vegades amb els responsables del parc d'atraccions i els ha ofert diferents emplaçaments perquè es reubiqui la instal·lació; no obstant això, i segons ha detallat el regidor, aquests espais no satisfan el PPS Park. En aquest sentit, el màxim responsable de l'àrea municipal d'Urbanisme ha manifestat que el parc necessita una parcel·la de dimensions destacades per col·locar-hi les atraccions i que difícilment es troben en un punt cèntric, sinó més aviat cap als afores. Per trobar una parcel·la que reuneixi les condicions que actualment té la que ocupa el parc a l'avinguda s'Agaró, la revisió del POUM també li busca un espai. Com l'equip redactor de la revisió del planejament urbanístic està fent amb el tema de les expropiacions del Puig Pinell -permutar les finques amb parcel·les edificables a la part baixa del turó-, Cano ha explicat que també s'està fent amb el tema d'una nova ubicació pel PPS Park. Els intents per recuperar la parcel·la, de propietat municipal -corresponen al 10% d'aprofitament mitjà de la reparcel·lació dels Estanys i que té ús comercial- ja van començar el 2006 quan l'Ajuntament va incloure en el pressupost la seva subhasta per almenys 7,5 milions d'euros. No obstant això, la situació no ha canviat gaire. La parcel·la és de 8.735 metres quadrats és propietat de l'Ajuntament des que es va fer la reparcel·lació. Aleshores ja estava ocupada pel parc infantil, que hi està en règim de lloguer. La intenció de l'Ajuntament sempre ha estat vendre's aquests terrenys per destinar-los a usos comercials, però el PPS Park encara hi segueix instal·lat.
Enlace. http://www.diaridegirona.cat/comarques/2010/10/30/platja-daro-busca-nou-espai-al-parc-pps-revisio-del-poum/442223.html
Editado por - malifeta a las 20/12/2010 20:19:05
|
|
|